Wednesday, August 25, 2010

dating with docs! :)

assalamualaikum,,

hari ni aku amat2 bersyukur,. 
kerana Allah menciptakan hari dan alam sekitar yang indah
takdir Allah yang terbaik bagiku..

hari ni juga aku dapat mengubat rasa rinduku kepada hospital yang 
memberi seribu erti kehidupan bagiku
sedih
tawa
duka
pening
buntu
dan pernah satu ketika aku pikir
sampai tak mahu hidup,, nau'zubillahi mizzalik!

hari ni, aku berjumpa dgn doc., 
aku ingin kembali kepada masa yang lalu
aku inginkan doktor2 yang dahulu
peramah, baik, terlalu ambil berat dan best! :)
 sebabnya sifat yang sepatutnya ada pada doc itu sndiri..

dan aku tidaklah mahu menyalahkan doc muda, tapi, kita sebagai manusia sepatutnya belajar untuk mengambil hati para pesakit..

tetiba teringat kat doc lelaki cina..
terkejut dgar dia ckap, 'seqiau' haha
cam pekat jer bhasa kedah! jelez r plak,,huhu

jom mahirkan diri bahasa kedah lak ea..hehe

knp offtopic ni? huh!


after xrays tdi, pegilah klinik pakar buat kali ke2 hari ni..huhu
jmpala doc prmpuan..
baik, tp bukan islam..
mmg ramai betulla org bukan islam..cina rmai..mane org islam? melayu?
after doc analyse the document,
we get da result!

alhamdulillah..
'it's no progression!'
syukur sgat2..
terima kasih Allah..

setelah bertahun2 berusaha, akhirnya...
Allah tunjuk kekuasaanNya..
tetapi, do i need the surgery? 
the answer will b this raya ke 3
inshaAllah

doc tadi tu ade bgi inspiration,
she knows that i take medicine
Alhamdulillah
and she make me suffer la..!
huhu
juz to remind me..
' it's a long journey you have to take'

yea..
it's true..
but
sometimes we feel like just 'sekelip mata'
english please!

ouh,,

no regret but lots of thaks to Allah


^^