Saturday, October 23, 2010

sem 3? dh tahun 2?

assalamualaikum..

Alhamdulillah, exam ntuk modul 8 dh hbis..
now dh masuk modul 9 and 10..
adakah aku terleka? 
ya Allah, pinpinilah hambaMu ini
diriku perlukanMu satiap detik ya Allah..
hidupkanlah malam2ku utk beribadat kpadaMu
jauhilah sgala perkara2 yg tak berfaedah..

knp dh lama tak tulis blog?

hmm..igatkan nk mnjauhi diri dr blog2 ni..
tp, ada sbb yg buat tak bleh lari..

tadi ade lcture intro to CNS
prof adela tnjuk disease2 yg agak mnakutkan jgakla..
setiap sorang daripada kita akan menghidapi penyakit Alzaimeir..

iaitu NYANYUK..
itulah kehidupan..
stiap yg lemah pasti akan lemah
mksunya, dulu kecil2 after lahir, kita teramatlah lemah, skrg bila dh tua, inAllah kita akan jadi sprti itu jua..

so, sblum saya mnjadi pelupa..lbih baik saya coretkan something, apabila saya tua nnti, takdelah saya trus lupa, ttp, apabila mmbaca blog ni, saya akan rasa itu adalah saya, dan saya penah lalui itu.. spya tdaklah terlalu sedih apabila there is no memory about past life rite?

tringat buku ustz Hasrizal, Aku Terima Nikahnya
bab cinta tanpa syarat..
pengorbanan ayah terlampaulah tinggi
sehingga sggup kata nak mati awal supaya tak nak mnyusahkan anak2nya apabila mnjadi pelupa nnti...
ya Allah.......

.sedihnya.

n my future life as a medical student..
need a guider..
Allah, kaulah segala2nya..hambaMu hnya berharap padaMu

dan damaikanlah diriku dgn ketentuanMu~